En toen...

25 november 2018 - Cairns, Australië

Ik ga jullie allemaal een verhaal vertellen.

De dag dat Mindy kwam had ik haar gezien op het vliegveld en toen zag ik haar door de klap deur komen en toen had ik mijn bordje uitgeklapt en toen zag ze dat ik een mooi bordje had gekleurd

ik zal jullie eens vertellen over het bordje dat ik had gekleurd. Ik ging naar de receptie en toen vroeg ik om een kartonnetje en toen zei ze ik heb al een doosje leeg die mag je wel hebben en toen had ik die gepakt en toen had ik die gekleurd met haar naam er op zodat als ze door de klapdeur van het vliegveld zou komen mij zag staan.

toen ze door de klapdeur van het vliegveld kwam zag ze mij en toen had ik dus mijn bordje uitgeklapt en toen zag ze mij. Toen had ze nog een meisje bij die ook mee zou gaan naar het hostel. Mindy zei eerst hostel verkeerd en toen had ik haar verteld dat het hOstEl is en niet hostel en toen zei ik dat we moesten gaan want ik had een uber besteld

Mindy wist niet wat een uber was dus toen had ik haar uitgelegd dat je die met een app kan bestellen en toen vroeg ze hoe betaal je die dan en toen had ik gezegd met een kaartje in de app en toen had ik haar dus verteld dat ik dat bordje helemaal mooi had gekleurd voor haar in het hostel. Zodat ze mij zou zien wanneer ze door de klapdeur van het vliegveld mij zou zien. Ook probeerde ze te filmen toen ze mij zo zag staan toen de klapdeur open ging en ik mijn bordje uitklapte die ik mooi had gekleurd in het hostel en toen ik die zo mooi had gemaakt met een stift die ik mocht lenen.

OOh en we zijn ook nog gaan duiken maar dat is een mooi verhaal voor de andere keer. Ik zal het nu niet te ingewikkeld maken.

1. Dolly:
    25 november 2018
    Weet je wat er toen gebeurde toen waren jullie volgens mij heel blij en toen vlogen jullie eraan in de armen en toen gaven jullie elkaar een dikke kus 😀😀 en toen zaten wij allemaal hier down under te wachten op de verhalen die toen maar vooral niet toen maar nu nog gaan volgen 💋💋💋
    Mama
  2. Dolly:
    25 november 2018
    En waarschijnlijk is het verhaal wat ik eerder hier schreef verdwenen 😀😀😀
    Maar dat was toen

Veel plezier 💋

Mama
  3. Pappa:
    Hoi
    Dat zo van dat bord zo
    Was heel leuk bedacht zo
    Goed dat die mevrouw zo al een leeg bordje zo had
    Mooi zo dat je van die kleurtjes ofzo al eerder had gekocht zo
    Dat wil zeggen
    Dan had die mevrouw zo wel een doosje ofzo dan moest jij zo toch nog nog zo kleurtjes moeten kopen zo
    Want zo kon Mindy jou zo vinden met dat bord ofzo
    Dat wil zeggen
    Wat wou ik eigenlijk schrijven ?
    Nou ik laat zo mamma dit zo straks lezen
    Dan kan ze lezen wat ik nou zo geschreven
    Heb
    Dan kan ze ook zeggen zo dat ze heb leuk vind
    Dat wil zeggen dat ze het zo leuk vind
    Ga nou lekker met ze tweeën verder zo genieten
    Misschien gaan jullie met nog met de bus ofzo ook nog meer bekijken
    Dat wil zeggen
    Zo kan je wel weer wat schrijven
    Met je g.s.m ofzo
    Oké mate of op ze Australisch
    Zo heet dat toch ?
    Dat wil zeggen zo
    Mamma zegt het zo tegen mij
    Australisch
    Ga maar schrijven