En toen...

25 november 2018 - Cairns, Australië

Ik ga jullie allemaal een verhaal vertellen.

De dag dat Mindy kwam had ik haar gezien op het vliegveld en toen zag ik haar door de klap deur komen en toen had ik mijn bordje uitgeklapt en toen zag ze dat ik een mooi bordje had gekleurd

ik zal jullie eens vertellen over het bordje dat ik had gekleurd. Ik ging naar de receptie en toen vroeg ik om een kartonnetje en toen zei ze ik heb al een doosje leeg die mag je wel hebben en toen had ik die gepakt en toen had ik die gekleurd met haar naam er op zodat als ze door de klapdeur van het vliegveld zou komen mij zag staan.

toen ze door de klapdeur van het vliegveld kwam zag ze mij en toen had ik dus mijn bordje uitgeklapt en toen zag ze mij. Toen had ze nog een meisje bij die ook mee zou gaan naar het hostel. Mindy zei eerst hostel verkeerd en toen had ik haar verteld dat het hOstEl is en niet hostel en toen zei ik dat we moesten gaan want ik had een uber besteld

Mindy wist niet wat een uber was dus toen had ik haar uitgelegd dat je die met een app kan bestellen en toen vroeg ze hoe betaal je die dan en toen had ik gezegd met een kaartje in de app en toen had ik haar dus verteld dat ik dat bordje helemaal mooi had gekleurd voor haar in het hostel. Zodat ze mij zou zien wanneer ze door de klapdeur van het vliegveld mij zou zien. Ook probeerde ze te filmen toen ze mij zo zag staan toen de klapdeur open ging en ik mijn bordje uitklapte die ik mooi had gekleurd in het hostel en toen ik die zo mooi had gemaakt met een stift die ik mocht lenen.

OOh en we zijn ook nog gaan duiken maar dat is een mooi verhaal voor de andere keer. Ik zal het nu niet te ingewikkeld maken.