Byron Bay

18 oktober 2018 - Byron Bay, Australië

Byron Bay,

De meest relaxte en gezelligste plek in Australie (tot nu toe).
Het hostel waar ik zit heet Backpackers inn on the beach. Het is ook echt niet ver van het strand af. zo'n 30 sec. Je loopt hier de poort door een klein stukje door het groen en dan zie je de zee.

In het hostel zelf zit ik in een 4persoons vrouwen kamer. Deze kamer deel ik al 2 weken met Rebecca en het is super gezellig. Ook ben ik lid van een 'gang' het is geen bende maar we waren met zijn 4e tot gisteren. ( het is vandaag 18-10-2018) Chantel en Paul zijn gisteren naar huis gegaan. Dus alleen Robert en ik waren nog over, maar hij haar vandaag ook.

Ik ben na vandaag niet alleen hoor. heb al weer nieuwe tijdenlijke vrienden gemaakt. Huston, Rebecca(die is er nog steeds haha) Peter, Bec en nog 2 andere waarvan ik de naam niet meer weet maar vanavond wel mee ga eten in een Vegan burger tent. Iedereen is hier vega of vegan en ze hebben er geen problemen mee als iemand wel vlees eet dus dat is super fijn. Want ik heb toch deze week bacon gegeten ;)

Wat ik de afgelopen twee weken heb gedaan zijn kleine uitstapjes toen het niet regende en 1 dag de hele dag in de zon gelegen en 1 dag een hele dag gesurft en mijn gezicht laten verbranden....

Toen het super veel had geregend heb ik niet veel gedaan maar ben ik wel met Jess naar de winkels gegaan en hebben we een floyo gegeten. Hier kan je je eigen ijsje samenstellen en maken, dan wegen ze het en betaal je voor het gewicht. Maak het dus nooit te zwaar.

Water val
We zijn met 5 mensen naar een water van geweest.
Dany (de man met de auto) Paul, Robert, Chantel en ik. we hadden gehoopt dat het niet meer zou regenen maar toen we aan onze 10 tocht door het kleine stukje regenwoud liepen begon het te hozen. maar echt hard. Dus hebben we maar toegegeven en zijn allemaal op blote voeten door de modder gaan lopen ri. de waterval. En wat was het lachen en het de moeite waard. de waterval was mooi. Maar het gezelschap was nog gezelliger dus dat heeft het wel gemaakt dat we een leuke 2 uur hadden rondom de waterval.

Lighthouse
Rebecca, Anne en ik zijn naar het de vuurtoren gegaan. Dit is ene mooie wandeling in het bos omhoog en naar beneden langs het strand en langs huizen waar Chris hemsworth misschien wel woont. Ja lezers, (voornamelijk familie en vrienden) die woont hier in Byron. Alleen denken we allemaal dat hij te druk is met Marvel films opnemen en hij niet thuis is. We houden onze ogen open

Surfen
Ook ben ik weer gaan surfen. Dit keer met een langere plank en tevens weer goeg gezelschap. Chantel, Paul, Robert, Peter, 2 Duitse jongens en ik. Ik ben veel geholpen in het begin aangezien ik 0 lessen heb gehad. Na veel aanmoediging en complimenten van Peter en Paul heb ik toch een aantal keer op mijn bord kunnen staan. Wat we waren vergeten was om onszelf in te smeren... We hadden dan wel een wetsuit aan alleen onze voeten, handen en hoofden zijn behoorlijk rood geworden na deze dag.

Regen en geen regen
De meeste tijd hebben we met zijn alle samen besteed. Kletsen, Regenwormen spelen (dankje Mo/Steef en de kids) dat spelletje werkt overal. iedereen heeft wormen hier haha.

Random klets...
Verder heb ik sporten weer opgepakt en houd ik dit al 2/3 weken goed vol. hardlopen langs het strand, oefeningen op de grond en Yoga. Af en toe een potje volleyball, alleen loop ik vaker weg van de bal dan er naar toe. dat gaat hard!! en ik wil niet geraakt worden door die bal.

Vandaag ga ik niet veel doen maar genoeg om bezig te blijven en mogen ga ik verder naar Coffs Harbor voor 4 dagen. dan weer door ri Melbourne met 1 of 2 tussen stops maar weet nog niet waar.

Knuffels en tot snel, ik bel regelmatig en laat veel op insta van mijzelf horen dus mocht je mij nog niet volgen. @reijnsanne .
- Its best to leave the place when your having fun that way you remember it as fun- Jess (one of the backpackers here)

1. Dolly:
    18 oktober 2018
    Hoi
    Klinkt waar gezellig allemaal en ik denk een floyo een ijsje is . Apart dat het per gewicht gaat 😀.
    Ik ken een paar personen die dat wel lekker vinden uur een kilo ijs bv.
    Veel plezier en ik zie je reisschema wel en je hebt bijna alleen de zon hier is het bijna over er moeten nog een paar mooie dagen komen, maar geen surfdagen hier 😀😀💞
    Mama
  2. Petra:
    21 oktober 2018
    He hoe gaat het daar hier is als goed ook met alicia dus nog veel plezier hoor nog van je groetjes jessica kevin.alicia petra
  3. Wilma Mundhenk:
    22 oktober 2018
    Anne,wat een mooi verslag weer ,je schrijft het zo.mooi dat het net is of je er zelf bij bent,nou gelukkig heb je leuke mensen om.je heen waar je veel avonturen mee beleefd,wat fijn!Ik ben hier alleen aan het werken mijn huiskamer aan het opknappen, alles is al ingericht en vandaag ben ik naar de Woonboulevard geweest in Den-Bosch om gordijnen te bestellen die op maat worden gemaakt,samen met Rene ,die komen over 3 weken binnen .Verder wil ik nog een deur schilderen in de kleur lichtgrijs ,kamerdeur heb ik vrijdag geschilderd alleen moet nog wat afwerken,mijn huiskamertje komt er al mooi uit te zien het werken loont!Nou verder is het deze laaste weken mooi weer geweest hier ,maar ik heb er weinig van kunnen genieten omdat ik hier aan het werken ben en natuurlijk de herfstvakantie voor de kinderen van de week ben wel naar Oudehands Dierenpark Emmen geweest 2 weken geleden,en nog naar de Efteling samen met Edwin en Gabriel waren erg leuke uitstapjes met mooi zonnig weer stuur wel wat foto's met de app opVorige week donderdagmiddag naar een begravenis geweest van een neef van mij ,Wilbert van der Hofstad, was erg triest had een einde aan zijn leven gemaakt,Anja en ziin twee volwassen zoons achterlatend, en vriendin nou was niet zo oud geworden maar 49 jaar oud ,ik heb nog bloemen gedragen naar zijn lasaté rustplaats in Boxtel, Hij woonde met zijn familie in Gestel. Dat zijn minder leuke dingen maar dat hoort ook bij het leven helaas,nou Anne heel veel liefs van mij vanuit Vught en geniet van elke dag daar!Ik lees graag jouw avonturen p.s de foto's waren ook schitterend .Nou groetjes Wilma en Giesje de kat .