3 dagen Roadtrip

15 september 2018 - Darwin, Australië

Om te beginnen zeg ik maar alvast ik ga nooit meer kamperen dan is dat er vast uit.

Wat een hel. 2505 KM in 3 dagen rijden en 2 dagen kamperen.
het is een best korte blog, meer een update want heb er niet veel over te zeggen, alleen dat ik kamperen niet leuk vind. Glamping misschien maar ik heb liever een hostel, of hotel.
Ik heb leren rijden in Australie, ze rijden er namelijk aan de linkerkant was best gek is de eerste 100km en daarna is het vrij normaal.

En nu iets leuks,
Ik ben nu in Townsville in een hostel, heb leuke kamer genoten en ga proberen hier ergens in de buurt farmwork te vinden voor mijn 88 dagen.
Mocht ik het niet vinden, dan ga ik met de Greyhound bus verder reizen en gave dingen doen.
Dit weekend staat er dus op de planning:
- werk zoeken (heeft geen haast, zou wel fijn zijn als ik iets vind)
- naar Magnetic Island, koala 's knuffelen
- en lekker relaxen op het strand, de eerste keer zwemmen in de zee in Australie.

een mooie lijst met dingen die ik nog allemaal kan doen.

Ooh, en ik heb een vogel vermoord. Nou ja ik heb niks dood gemaakt, alleen wel aangereden en ik denk dat zijn vleugels waren gebroken. Dus ik eet uit respect geen kip deze week. Ook ligt er super veel roadkill langs de weg, wat vogels dan op eten voornamelijk grote vogels.

Het weer is hier ook beter, niet meer van die hele hete dagen van 40graden of warmer maar netjes 27 graden wat lekker is.

Nou ja zoals ik al zei heb ik niet veel te vertellen. Maar kijk vooral bij Foto's want daar steek ik nu meer werk in.

Dikke kus,
En - ik heb geen quote die ik kan bedenken vandaag-

1. Jolanda Dikmans:
    15 september 2018
    He anne, haha kamperen is best leuk als je niet hoeft te kreperen. En ik denk dat dat laatste het geval is geweest. Dus volgende keer glamping. Leuk te lezen dat je in townsville zit. Kan ik je een beetje volgen op de kaart. Succes met werk zoeken. Missxhien bij die mevrouw waar je op de koffie kan gaan. Lieve groetjes uit vught.
  2. Mindy:
    ❤️
  3. Dolly:
    15 september 2018
    Gewoon lekker luxe doen😂😂😂 niks tent
    Veel plezier met de koala's als het net zo is als met de kangaroe zal je veel plezier hebben
    Dikke kus
    Mama
  4. Frank:
    16 september 2018
    He Anne. Heb even bijgelezen en de foto’s bekeken. Ziet er gaaf uit.

Geniet ervan.
    Wat een mooie natuur daar.
    ❤️
  5. Petra:
    26 september 2018
    Ik wens je nog heel.veel reis plezier wel.goed uit kijken