leuke verhaaltjes.

1 maart 2019 - City of Coffs Harbour, Australië

Sneeuwpop.

We kunnen hier niet echt een sneeuwpop maken in de winter, dus zijn we op het strand gaan liggen. Toen kwam iemand met het idee om een zandman te maken. We hadden alleen nog een wortel en een kerstmuts nodig. Dus zijn we naar de winkel gegaan en hebben een wortel gevraagd en die mochten we zo hebben. De kerst muts was moeilijker, het hostel had er nog eentje liggen maar die moesten we wel op komen halen.  We hebben 3 uur gewerkt om al het zand te verzamelen dat goed was, niet te los en niet te waterig. Een hele operatie hoor. toen hij af was hebben we natuurlijk een fotoshoot gehad met de zandman. De dag er na zijn we terug gegaan om te kijken of hij nog leefde maar alleen de wortel was nog over.

Van cat meow

Dit insta account ben ik 2 jaar geleden gaan volgen omdat deze kat met zijn human door Australië is gaan reizen. Maar wat helemaal gaaf was is dat in de tijd dat ik in Coffs Harbour zat zij er ook waren. Ik heb Nat uit het hostel aan haar mouw getrokken en verteld dat we een kat gingen ontmoeten die insta bekend is en ze was maar wat enthousiast. (Fan van katten haha) We hebben afgesproken bij het strand en zagen van een afstand de bus al staan en het baasje buiten met DE kat. we hebben een half uurtje geknuffeld met Willow de kat en gekletst met het baasje en daarna hebben we ze bedankt en zijn we weer vertrokken. Maar wat grappig was dit zeg. Die kan ik van mijn bucketlist afkruisen.

Random mensen ontmoeten.

Een avond is Coffs, uitgaan met 4 dames. Izzy zou rijden naar het coffs hotel en daar zouden we gaan feesten een avond. Dit kan alleen niet tot heel laat in Australie de cafe's  en alles gaan dicht om 1 uur snachts… Dus daarna wilden we iets gaan eten, macdonalds was dichtbij dus macdonalds it is. We stappen in de auto en worden aangesproken door Tristan (toen wisten we zijn naam nog niet). Hij wilde graag naar huis en wij gingen de zelfde kant in. Izzy was aan het twijfelen, hij zou 50 dollar geven voor een ritje van 10 min haar twijfel was gelijk weg toen ze dit hoorde. Hij in het midden van de achterbank gekropen, lekker knus ook allemaal. Op naar de mac, die jongen ging ook mee. We hebben daar lekker gegeten, lipstift bij hem op gedaan want dat leek ons leuk. Na het eten hebben we hem afgezet en hebben we nog met zijn alle snel insta uitgewisseld. We hadden er een nieuwe bff bij haha. De dag erna waren we met zijn alle op het strand en zijn we hem nog tegen het lijf gelopen, hij wist gelukkig nog wel wie wij waren.

Side note to all:

deze blog staat nu denk ik al 4 weken klaar om te uploaden. Het is voor nu een zoethoudertje want er komt een leuke lange blog uit misschien wel eentje met 2 delen aangezien 3 weken best lang zijn om in 1 blog te stoppen.
Ik hoop dat jullie het met plezier lezen en voel jezelf vrij om te reageren. Vindt ik super leuk om te lezen

Dikke kus Anne.

1. Dolly:
    Super weer leuke tijd in Coffs zo te lezen 😀😀
    En wat leuk van de kat 👍
    Tot je volgende verhaal en veel plezier daar waar je nu bent 💞
    Dikke kus 💋
    Mama
  2. Eva:
    hahaha nice die kat xD
  3. Henk:
    1 maart 2019
    Een wereldberoemde kat ontmoeten en knuffelen...hoe cool is dat?
  4. Anneke:
    1 maart 2019
    zonde van de sneeuw(zand)man.nog veel plezier,daar.
  5. Anneke:
    2 maart 2019
    Weer met plezier gelezen. Veel plezier nog.
  6. Jolanda Dikmans:
    4 maart 2019
    He anne, gezellig weer iets van je te lezen. Je enthousiasme en verhalen doen me denken aan mij jeugd. Geniet ervan.