What a week, What a week!

27 oktober 2018 - Coffs Harbour, Australië

Hallo Allemaal,

Ik schrijf wel wat een week maar het zijn wat een ong. 2 weken. Ik heb weer een hoop dingen mee gemaakt en besloten en op het zelfde moment niet besloten.

Coffs Harbour.
Ik ben dus met de bus naar Coffs Harbour gegaan. Ik kwam aan in de middag want het was maae 3h 50m in de bus. Toen ik op de bushalte was stond de shuttle naar het hostel al te wachten met nog 3 andere backpackers die voor het eerst naar dit hostel gingen zaten we nieuwschierig af te wachten waar de bus zou gaan stoppen.
De baas Gary reed het busje, toen we bij het hostel aankwamen kreeg ik gelijk de sleutel van mijn kamer en kon ik zonder te hebben betaald de kamer in en lekker doushen en later terug komen om 'goed in te checken'
Na dat ik lekker fris was van het doushen en mijn Hufflepuiff (nikki) kamergenoot had ontmoet ben ik gaan inchecken bij Jamie. Hij vertelde een hoop informatie over wat je allemaal kon doen in het hostel en dat er de volgende morgen gratis supboarden was en kayaking.

Dat hoef je tegen mij geen twee keer te zeggen, ik heb gelijk mijn naam op het vel geschreven voor het supboarden. De ochtend dat ik het water op ging heb ik  mijzelf behoorlijk verast. Ik heb 0 keer in het water gelegen en heb meer armspieren dan je op het eerste gezicht zou denken.
Na het boarden heb ik mijzelf samen met nikki opgegeven voor de 5 dollar puizza van Domino's en die hebben we savond dan ook lekker op gegeten. Lekker om niet zelf te hoeven koken en toch goedkoop te eten.

De mensen in dit hostel werken bijna allemaal op een farm (zwarte bessen plukken). na 2 dagen kregen nikki en ik er nog een gezellige kamergenoot bij Tara. We hebben haar een Harry Potter test laten doen en we hebben heel veel lol gehad toen we besloten hadden om met zijn 3e naar Kmart te gaan.
Het strand wat dit keer 20min van het hostel af lag hebben we ook goed bekeken en leren kennen, het is niet zo mooi als in Byron maar je kan niet alles hebben.
Eigenlijk zou ik 4 dagen in dit hostel blijven maar het zijn er 7 geworden. Het was zo gezellig, het personeel is super gezellig en ze hebben zelfs een super lieve 'Hostel dog' Marley.

Laatste avond Coffs
De laatste dag en avond in Coffs heb ik nuttig besteed. Tara was al weg de ochtend dat ik opstond ze had een vlucht om 7 uur smorgens. Nikki en ik zijn daarom samen naar het strand gegaan voor een tijdje. Het was alleen een beetje winderig dus zijn we in het hostel zwembad gaan liggen. Het gezegde als 1 schaap over de dam is volgen er meer klopt helemaal. We hebben de hele week niemand in dat zwembad gezien ondanks het mooie weer maar toen wij er in lagen kwamen er nog zo een handje vol mensen meer zwemmen.
We lagen net lekker te zonnen toen er iemand in onze zon kwam staan/ Jamie wilde heel graag dat wij ook naar de muzikale bingo gingen dus hebben we dat ook maar gedaan want die bus die kon ik makkelijk halen die vertrok pas om 10.45pm

Muzikale bingo is makkelijker dan je zou denken, de man op het podium zegt alles voor...
Op de terug weg vertelde Jamie dat hij vrijdag in Sydney zou zijn voor zijn werk en dan naar The side bar zou gaan met de rest van zijn collega's en als ik zou willen gezellig met hen zou mogen feesten. ( feesten werd het uit eindelijk niet, ik, heb gestaan en niet veel bewogen> hier over zo meer)

Sydney
Hier ben ik twee dagen geweest. Ik ga dit lekker kort houden.
1 dag heb ik niks gedaan, ik ben namelijk door mijn rug gegaan en ga best kapot van de pijn nogsteeds… De andere dag heb ik rustig met Wilson gehangen en door Sydney gekropen op zoek naar een Halloween costume voor hem. Het is een non geworden. De vrijdag avond heb ik gezellig in the side bar besteed, kletsend met Jamie en zijn collega's. Iedereen heeft behoorlijk gedanst, ik niet omdat ik nogsteeds die rugpijn heb/had en heb wat met mijn hoofd op en ner gebobbeld zoals die hondjes in de auto van die mensen die denken ik zet zo een zenuw ding neer op mijn hoedenplank.

Canberra
Nu in Canberra heeft het hostel een zwembad binnen en een sauna waar ik hopelijk mogen gebruik van kan gaan maken. Ook ba het uitchecken voor 10 uur smorgens. Mijn bus gaat pas om 11pm ri Melbourne.
Deze 1,5 dag ben ik lekker aan het chillen geweest en heb ik gekletst met Marjolein over Skype!

Voor iedereen die berichtjes achterlaat, dankjewel. Ik lees ze en vind ze allemaal even lief ;) Knuffels en kussen voor thuis.

- I dont need to know you're name to treat you as a human being-  Some one from the hostel who was nice and wise.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anna Wagenaars:
    27 oktober 2018
    Hopelijk gaat het snel beter met je rug!!
  2. Dolly:
    27 oktober 2018
    Nou wat Anna zegt dat het beter wordt en snel . Melbourne the place to be voor fisio😀.
    Wel leuke weken weer geweest dat is altijd fijn om te horen op de rotrug na dan.
    Veel plezier bij Mel
    Dikke💋
    Mama
  3. Jolanda Dikmans:
    27 oktober 2018
    He anne leuk reisverhaal weer! Nu snel zorgen voor dry neadle zodat je rug weer beter is! Op naar meer mooie verhalen👍😁
  4. Petra:
    28 oktober 2018
    Hoe is het met je rug ik hoop voor je dat je gauw beter word
  5. Henk:
    29 oktober 2018
    mooie verhalen weer. Je doet ervaringen en vrienden op voor het leven.
  6. Eva Slijters:
    1 november 2018
    zo leuk om je verhalen te lezen! Hopelijk gaat het al wat beter met je rug! have fun!!
  7. Wilma Mundhenk:
    2 november 2018
    Hoi Anne ,weer heel wat avonturen meegemaakt ,rustig aan doen met je rug niet overbelasten misschien komt het van het surfen, nou het is fijn om te horen dat het verder daar gezellig en leuk is pluk de dag ,hier is het herfst en s'nachts koud maar dit weekend schijnt gelukkig de zon .Ik ben bijna klaar hier met alles wacht nog op de gordijnen en nog deuren schuren en schilderen ,vorige week teveel gedaan met werken alleen toen overbelast dus doe ik ook maar rustig aan nou!ja luister naar je lichaam en dat moet ik ook doen,dus kan niet alles op een dag .Nou heel veel liefs van mij en lees de verhalen graag ,stuur wat foto's op van mijn huiskamer dus kun je zien dat ik hard heb gewerkt!en stuur die per app op !Fijne tijd nog daar liefs Wilma xxxx