Wat ga je daar doen dan?

26 januari 2018 - Nederland, Nederland

Die vraag krijg ik van iedereen die weet dat ik naar Australië wil gaan voor 12 mdn.​ Mijn antwoord, reizen. De wereld zien. zorgen dat ik niet al mijn geld op maak( maar de kans is groot dat ik zonder geld terug kom), hopen dat ik geen heimwee krijg, werken en nieuwe ervaringen maken en cultuur opsnuiven.

Maar vindt je dat dan niet lang en spannend? (dat is altijd de vraag die dan volgt) Nee joh, valt toch best mee... En natuurlijk vindt ik dat ook spanend maar dat ga ik jullie niet vertellen ;). Ik ga natuurlijk iedereen missen hier zo, maar 1 jaar valt eigenlijk best mee als je zelf zo terug gaat kijken, wat heb jij eigenlijk in 2017 gedaan?

Ga je alleen of met vrienden? (standaard vraag nummer 3)​. Nee ik ga niet met vrienden, ja mijn vrienden zijn impulsief en soms een tikkeltje aan de gekke kant maar niet gek genoeg om 12 maanden mee te gaan en met mij naar een land waar zij zelf ook niks van weten. En eerlijk, dat wil ik ook niet. Ik wil mijzelf tegen komen, geen rekening houden met andere en daar ontdekken wat ik nu eigenlijk wil gaan doen met rest van mijn tijd als ik terug ben in Nederland.

​Voor de variatie geef ik ook wel eens meet info over hoe of wat maar dat doe ik niet bij iedereen > Ik ga met Australien Backpackers, dan ga je met een groep van 15 mensen naar Australie. Daar blijf je een dag of 5 mee samen, daar krijgt je alles wat je nodig hebt om goed op te kunnen starten in Australie en daarna ga je een eigen kant in. (alleen of met iemand van die groep) http://www.australianbackpackers.nl/​ < mocht je willen weten wat voor organisatie het is...

- I would gladly live out of a Backpack if it meant i could see the World-

1. Lisa:
    26 januari 2018
    Ik vind het superstoer van je Anne! En de tijd dat je nog hier bent gaan we nog even flink lol maken! :)
  2. Dolly:
    Spannend