Darwin

6 september 2018 - Sydney, Australië

Verschil

Wat een verschil met Sydney, het is hier zo'n 15 graden warmer en het is hier veel kleiner. Darwin de stad dan, de natuur er om heen is een stuk groter en dat ga ik ook zien wanneer ik vrijdag (morgen voor mij) mee ga met de 5daagse tour door Darwin.

Het is een groeps reis dus ik ga nieuwe mensen ontmoeten en hopen dat ze een beetje gezellig zijn, en misschien wel iemand vinden die samen door wil reizen naar Cairns. De dingen die ik ga zien in de groepsreis is vooral veel natuur zoals;
- kakadu
- jim jim fals
- Litchfield national park
- Twins fall
en nog 8 andere plekken.
je kan het vinden in de Backpackers webshop. op Australian backpackers.nl

Wat heb je tot nu gedaan?

Niet veel, er is niet veel te doen.
Ik heb boodschappen gedaan zodat ik 2 avonden eten heb en 3 ochtenden en 2x lunch kan eten. Ik heb de botanische tuinen gezien en ben van plan vandaag te gaan zwemmen waar het wel kan.
Er is 1 plek in heel Darwin(stad) waar je kan zwemmen waar geen krokodillen zitten of gevaarlijke kwallen. Het zal er denk ik ook wel druk zijn.

Mijn kamer genoten zijn prima hier in het Melaleuca hostel. Ik zit op een ladies only floor en de airco werkt gelukkig prima.

Zoals ik al zei heb ik niet echt veel gedaan dus ook niet echt veel te vertellen...
De aankomende 5 dagen zal ik alles goed onthouden en dat in 1 of 2 bloggen verwerken. Ze moeten niet te lang worden dan is het lezen er van ook niet meer leuk gok ik.

Dikke kus en Knuffels van mij

Take only memories, leave only footprints. -Google travel quotes :)

1. Dolly:
    6 september 2018
    Hee lekker bruin worden vandaag dus 😀
    Nee tussen krokodillen kun je beter niet zitten dan maar wat meer mensen op het strand . Zal een hele mooie tour worden als ik alleen de Namen al lees waar je heen gaat.
    Veel plezier en we zien allemaal uit naar je verhalen erover dikke 💋💋
  2. Jolanda Dikmans:
    6 september 2018
    Goedemorgen Anne, superleuk om je verhalen te lezen. Kijk goed uit voor al die beesten daar. Ook op het strand. Natuur is om van te genieten! Zo mooi alles daar als ik al die verhalen miet geloven, geniet er van en laat alles op je inwerken. Once in a life time 😁. Dikke knuffel vanuit Vught. 😘
  3. Anneke:
    Hoi Anne
    Weer met plezier je verslag gelezen !!!! Als ik het zo lees ga je een schitterende tour maken, in Darwin. Je gaat in 5 dagen veel zien. Ga er lekker van genieten.
    We zien je verhalen weer wel.
    Heel leuk om je zo te volgen. Geniet ervan, een warme groet vanuit een regenachtig Vught
  4. Wilma Mundhenk:
    6 september 2018
    Leuk om jouw verhalen te lezen,ik hoop dat je het naar je zin heb daar dat is het belangrijkste. Nou gelukkig heb je daar leuke vrienden ontmoet ik lees graag jouw avonturen, daar ver weg van huis ,Heel veel liefs Wilma
  5. Anne:
    6 september 2018
    Hallo allemaal. Super bedankt voor de lieve reacties. Ze hebben wederom een lach op mijn gezicht getoverd.

Ik ga zeker genieten en het zo bedchrijven naderhand dat het lijkt alsof jullie er ook zelf zijn geweest. Athans dat Is het idee.

Xxx vanaf hier
  6. Wilma Mundhenk:
    10 september 2018
    Wat een mooie foto's heb jij opgestuurd ,van Sidney en de andere omgevingen prachtig!en wat een leuke vriendengroep, ziet er erg gezellig uit,ja Australië is een mooi en groot land ,of continent beter gezegd,jij staat ook heel erg mooi op de foto's vooral die op die rots en in de stadop bij de fontein erg leuk ,nou geniet er samen maar van lijkt mij een erg gezellige meidengroep ,en heel veel liefs vanuit Vught ,groetjes Wilma bedankt voor de blogs en mooie foto's