Daar ben ik dan eindelijk.

30 augustus 2018 - Sydney, Australië

eDaar ben ik dan in Sydney wat een reis was dat, van een 11 uur durende vliegreis naar een hostel waar je niet meer naar toe wil. We hebben deze reis gedaan met 4 meiden en hebben nummer 5 in Sydney ontmoet. We gaan de komende 4 dagen samen op pad met en team wat ons help om alle belangrijke zaken te regelen.

Waar begonnen we eigenlijk?
In Amsterdam op het veld, daar heb ik houdoe gezegd tegen papa, mama en mijn broer Bobby en als verassing waren Jelle en Mindy er ook. Hier heb ik ook kennis gemaakt met de 3 andere reisgenoten waar mee ik de vlucht naar Sydney ga maken. Gezellige groep meiden bij elkaar.

We hebben 11 uur gevlogen naar Hongkong eenmaal daar hebben we de stad een beetje verkent ergens gegeten, en toen zijn we gaan slapen in het hostel. Voor de mensen die geen foto’s hebben gezien zal ik even een beeld scheppen.

< je doet de deur open en gelijk naast je zie je een wc met daar precies boven een douche, je kijkt verder en ziet een bed, soort 1,5 persoons bed en wat kleiner in lengte wat ja! Hongkong. Je zet eigenlijk nog een stap naar voren en ziet links nog zo een bed. Je kijkt elkaar aan en denkt we krijgen vast nog zo een kamer. Alleen dan vertelt het lieve mevrouwtje wat je naar je kamer heeft geholpen dat je deze kamer met zijn 4e deelt. Dus je ligt 2 aan 2 recht in bed te zweten want de airco doet het ook niet en zo wordt het al snel 35 graden in je hostel. Je probeert te slapen maar eigenlijk hoop je dat het snel 20.30 is want dan komt de taxi je weer ophalen om naar het vliegveld te gaan>

Nou zo iets dus 😊

wat moesten we daarna nog allemaal doen?
Toen was het eindelijk 20:30 en mochten we naar het vliegveld waar we lekker mac hebben gegeten. Een andere burger dan die je thuis zou nemen natuurlijk want ieder land heeft zo zijn eigen burgers naast het standaard menu. Toen we het vliegtuig in mochten waren we de laatste die binnen kwamen en eenmaal bij de stoelen zagen we dat het leeg was. We konden dus allemaal lang uit over de stoelen liggen en slapen. Na het de eerste maaltijd gingen de lampen uit en zijn we gaan liggen. Ineens was het buiten licht en vlogen we over Australië. Die 9 uur waren lekker snel voorbij.

Eenmaal in Australië
Daar zitten en liggen we dan alle 5 in het hostel van Australian Backpackers. Ik slaap boven en onder mij ligt Anne (toevallig) in het andere bed de twee vriendinnen die met elkaar gaan reizen en in het andere stapelbed slaapt Sharon. Er is 1 bed vrij en hebben dus een kamer van 6. Heerlijk schoon is het hier ook.

We hebben deze 5 dagen de tijd om te kijken wat we gaan doen en om alles samen met een Nederlands team te regelen. Er gaan steeds 3 van de 5 mensen met ons mee. Want 1 op 1 was een beetje overdreven.

Hoe ziet het er uit en hoelang blijf je?
Hoe het hostel er verder uit ziet, er zijn mannen en vrouwen douches  en een washok om je was te doen. Er is een bioscoop ruimte waar presentaties worden gegeven aan mensen zoals wij, die net aangekomen zijn.

Ze hebben een terras en een zwembad. Ook is er en gezamenlijke chill ruimte met een boekenkast dus mocht ik de mijne uit hebben gelezen leg ik hem er mooi bij.
ik blijf tot ik denk nu is het mooi geweest. ik denk wel dat ik na deze 5 dagen zeker 3/4 dagen extra bij boek en vanaf daarna verder ga reizen en niet meer in Sydney zal blijven.

Mijn eerste indruk Australië, wat is dat een groot land. maar ontzettend mooi
Ik ga nu maar eens voor eventjes mijn ogen dicht doen aangezien ik stiekem toch moe ben.

Truste en G’Day mate.

1. Dolly:
    30 augustus 2018
    Fijn dat je hebt kunnen liggen in het tweede vliegtuig zeg , mazzalaar maar dat mocht ook wel na Hongkong.
    Laar je maar goed informeren en neem een lekkere duik in het zwembad maar dat zal vat al gebeurd zijn
    Love you Andere mate
  2. Erik, Barbara, Jorik en Mees:
    30 augustus 2018
    Veel plezier daar lieve Anne! We zijn heel benieuwd wat jouw volgende ervaringen gaan worden! Geniet!!
  3. Pappa:
    30 augustus 2018
    Groot? valt wel mee toch
    Sydney is net zo groot als Vught
    Phoe Phoe scheelt nogal
    In heb heel veel foto's van de 2 vluchten gemaakt
    Van opstijgen tot landen
    Vannacht onze tijd kwam jij om
    04:00 uur Sydney binnen
    En ik vloog maar naar bed
    Mamma naar haar werk
    Mooi lieverd schrijf je verhalen wij lezen ze echt graag
    Draag de key chain dan zijn we samen
    Alright mate
    See yah 💋💋💋👍👍👍👋👋👋 💖💟💞
  4. Eva Slijters:
    30 augustus 2018
    Veel plezier daar, echt leuk om je verhalen te lezen :D
  5. Anneke:
    30 augustus 2018
    Hee Anne, fijn dat je in Sidney bent.
    Een super verslag heb je geschreven, een goede indruk hoe je reis en verblijf in Honkong is geweest.
    Ooit 1 dag in Hongkong geweest, super stad.
    Geniet ervan ☺
  6. Anne:
    Dankjullie wel.
    Aangezien mijn jetlag zegt; "WAKKER WORDEN" om half 5 smorgens ben ik eventjes alles aan het lezen.

Xx
  7. Joes:
    1 september 2018
    Heyy Anne , toffe verhalen ik krek mijn ogen uit!😃
    Dat jij dat durft, knap van je!
    Zet hem op

Xx Joes